PPL Private - doručení na adresu

PPL je přepravní společnost, která vám balíček doručí na vaši adresu v pracovní dny do 24 hodin od jeho převzetí.

Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz, kde zadáte číslo vaší zásilky. 

Doručení do sítě výdejních míst PPL ParcelShop

Nechcete-li se vázat na určitý čas doručení, balík si může vyzvednout také na vámi zvoleném výdejním místě PPL ParcelShop. Seznam výdejen a více informací naleznete na stránce www.pplparcelshop.cz

Platba platební kartou

Při převzetí zásilky se můžete rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.

Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

Převzetí a reklamace

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

← Zpět na přehled dopravy

 

PPL ParcelShop - doručení na výdejní místo

Česká pošta - Balík do ruky

Česká pošta - Balík na poštu

Osobní odběr - prodejna Sportea v Kolíně

Možnosti platby

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.