Česká pošta - Balík na poštu

Zakoupené zboží bude doručeno na vámi určenou pobočku České pošty, kde bude uloženo po dobu 7 dní. V objednávce si můžete vybrat z 2600 poboček České pošty. Zásilka bude na vybranou pobočku doručena následující pracovní den po podání.

Informaci o doručení na pobočku obdržíte prostřednictvím emailu nebo SMS, nečekejte, prosím,  tištěnou informaci. Cestu zásilky můžete sledovat online na stránkách České pošty.  www.postaonline.cz/trackandtrace

Na poštovní přepážce se prokážete dokladem totožnosti, pro rychlejší odbavení je dobré mít s sebou připravené číslo zásilky, které naleznete v e-mailu nebo v doručené SMS.

Při převzetí zásilky pečlivě zkontrolujte její stav. V případě porušení nebo poškození obalu zásilku nepřebírejte. Pokud by jste poškození zásilky zjistili až po jejím převzetí, je nutné toto nahlásit na kterékoliv popočce České pošty nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení.

Pokud jste zásilku z důvodu jejího poškození nepřevzali, kontaktujte nás a my vám pošleme nové zboží nebo vrátíme peníze v případě, že jste platili předem a stejné zboží už není skladem.

← Zpět na přehled dopravy

 

Česká pošta - balík do ruky

PPL Private - doručení na adresu

PPL ParcelShop - doručení na výdejní místo

Osobní odběr - prodejna Sportea v Kolíně

Možnosti platby

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.