Česká pošta - Balík do ruky

 Zakoupené zboží bude doručeno na vámi určenou adresu následující pracovní den po jeho odeslání. Informaci o doručování obdržíte prostřednictvím emailu nebo SMS už v den podání zásilky. Cestu zásilky můžete sledovat online na stránkách České pošty. www.postaonline.cz/trackandtrace

V případě, že vás pracovník pošty nezastihne v den doručení, dostanete informaci v tištěné podobě do schránky o uložení zásilky na nejbližší pobočce České pošty, kde si ji můžete během následujících 6 dnů vyzvednout.  Případně je možné si domluvit náhradní termín doručení. 

Při převzetí zásilky pečlivě zkontrolujte její stav. V případě porušení nebo poškození obalu zásilku nepřebírejte. Pokud by jste poškození zásilky zjistili až po jejím převzetí, je nutné toto nahlásit na kterékoliv popočce České pošty nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. 

Pokud jste zásilku z důvodu jejího poškození nepřevzali, kontaktujte nás a my vám pošleme nové zboží nebo vrátíme peníze v případě, že jste platili předem a stejné zboží už není skladem.

← Zpět na přehled dopravy

 

Česká pošta - Balík na poštu

PPL Private - doručení na adresu

PPL ParcelShop - doručení na výdejní místo

Osobní odběr - prodejna Sportea v Kolíně

Možnosti platby

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.